Sider


torsdag den 30. juni 2011

8 nye børnemønstre i hus



Jeg har været så heldig at få fingrene i disse 8 lækre, vintage børnemønstre. Jeg glæder mig til at gå i gang med dem, men inden da har jeg lige nogle projekter, som jeg skal have afsluttet og en workshop hos Line i næste uge, hvor jeg skal lave en quiltet jakke.  Klik på billederne for at gøre dem større :-)
Der er mange gode ting at se frem til :-)


8 new vintage patterns for children.
I´ve been so lucky to get my hands on these eight lovely vintage patterns. I can´t wait to get started on these projects, but before I start up a new project, I have some unfinished projects that I need to finish. Next week I am participating in Line´s workshop , where I have planned to make a quilted jacket for myself.
So there are many good things a head, as you can see.

4 kommentarer:

  1. Hvor pokker finder du sådan noget guld henne ???

    SvarSlet
  2. Jeg søger på google nogle gange. Ellers prøv misshelene.com eller vintagefashionlibrary.com
    De har også mange mønstre til voksne.
    God jagt

    SvarSlet
  3. De er bare super skønne:-)Glæder mig til at se dem i syet version.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  4. I love that coat :) I was about to purchase that same pattern on E-Bay, but it was the wrong size and I wasn't willing to try to grade the size up.

    SvarSlet