Sider


lørdag den 24. marts 2012

Afslutning på sykursus

I torsdags var det sidste gang på mit sykursus. Jeg har fået et boost til at lave ting, som jeg ikke tidligere har turde give mig i kast med.
Jeg har lavet 4 par bukser til mig selv. Alle efter samme model, et Onion mønster, som min sylærer, Karin, har hjulpet mig med at rette til.
Nu har jeg fået en buksemodel, som passer til min krop, hvilket er SÅ rart, når nu jeg ikke er samme størrelse i talje og hofte, og derudover er svagrygget, så jeg altid har en halv meter stof for meget i ryggen, når jeg køber bukser. De her bukser sidder, som de skal :-)





8 kommentarer:

  1. De er bare super flotte, de bukser - med den helt rigtige pasform! Ja, det er guld værd at have fået lavet sig et mønster med den rigtige pasform. Der er jeg på vej hen med mine 50er kjoler (til mig selv) - der er stadig småjusteringer, men alt i alt er den ved at være der!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Sejt. Det er virkelig godt gået, og resultatet er super flot. Kh Maria

    SvarSlet
  4. Sejt. Det er virkelig godt gået, og resultatet er super flot. Kh Maria

    SvarSlet
  5. Sejt. Det er virkelig godt gået, og resultatet er super flot. Kh Maria

    SvarSlet
  6. Eiii undskyld viola for alle de mange og samme kommentarer! Min tlf driller mig, og jeg kan ikke få lov at slette dem igen!!

    SvarSlet
  7. Tak Anna. Jeg glæder mig til at se din kjole. Har set den med guldfiskene, som du tidligere har lavet, og den klæder dig så godt.

    Det er helt i orden Maria :-) tak for dine dejlige kommentarer.

    SvarSlet
  8. Sikke nogle fine bukser, og skønt at de lige passer dig... kender kun alt for godt til at der bare er et eller andet sted de føles helt forkerte, når man har bukser på suk..
    KH Micha

    SvarSlet