Sider


torsdag den 30. august 2012

Klapbukser

Jeg synes, at mønstret er ret sjovt og charmerende til børn. Og de var også helt ok at sy. Skulle dog holde tungen lige i munden med hele seks knaphuller, der skulle sidde lige. 
Knapperne har jeg lavet på min Astor knappemaskine. Yeah endelig en kærkommen mulighed for at lave og bruge en masse knapper :-)
Resultatet er blevet rigtig fint synes jeg. Jeg har syet dem i str. 3 år, så de er lidt for store til Louis endnu, men han stillede glad og villig op til et lille modeljob :-)







19 kommentarer:

  1. Hvor er de bare superfede:) KKan man købe mønstret? Syr du evt. til en pige på 5?
    Hvor meget koster de?
    Kh. Mette, som stadig drømmer om dit hus:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette :-)
      Tak. Du kan købe mønstret her: small-needles.blogspot.com
      Jeg kan også sy et par til din datter. Prisen er 200 kr + porto i str. 5 år
      str. 68-92 til 185 kr PP
      str. 98-122 til 200 kr + porto
      kh viola

      Slet
  2. Ej, hvor er de fine... og lækker farve også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak!! Ja den farve ser man ikke så tit i fløjl.
      Kh Viola

      Slet
  3. De er så lækre. Og fedt du er ejer af sådan en knappemaskine! KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria. Ja jeg er så heldig mht knappemaskinen. Den kostede alt for mange penge. Først troede jeg ikke den kostede ret eget, men så var der jo alt det nødvendige tilbhør....og så snakker vi ikke mere om det :_)
      Kh viola

      Slet
  4. Svar
    1. Tak. Mønstret er fra small-needles.blogspot.com

      Slet
  5. Hvor er de bare fede! Men pyha - SÅ mange knaphuller er lidt for ambitiøst for mig indtil videre:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Ja det er alle de knaphuller, der tager tid ved det her mønster.
      Kh viola

      Slet
  6. Så fine! :) Hvilket mønster har du brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Jeg har brugt et mønster, som kan købes her: small-needles.blogspot.com

      Slet
  7. hvordan får du dem så pæne omme bagi?
    De er super fede

    SvarSlet
  8. Tak ! Jeg tror ikke, at jeg gør noget særligt. Jeg strækker bare elastikken og syr den fast. Man ka også lave en løbegang. Resultatet skulle gerne være det samme.
    Kh Viola

    SvarSlet
  9. Hvor er de blevet fine og sikke en skøn model du har. :)

    K.h. Mette

    SvarSlet
  10. Sikke nogle skønne bukser, det mønster ville jeg gerne have fingrene i. ;o)
    Jeg har forsøgt at skrive en kommentar på small-needles blog, men kan ikke få hul igennem. Ved du hvordan man kommer i kontakt med hende på anden vis?
    Bedste hilsner C

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Du kan finde hende her: http://www.trendsales.dk/listings/small-needles-moenster/26342687

      jeg kunne heller ikke finde mailen igen. Men på trendsales kan du bestille direkte.
      Kh Viola

      Slet