Sider


tirsdag den 22. oktober 2013

Strækstoffer

Når det kommer til tøj, så Olivia er meget sensitiv - heldigvis er hun en robust pige med så meget andet :-) Hun elsker, når tøjet er blødt og rart at have på! Hun nægter at gå i købe cowboybukser, for selvom hun synes det ser smart ud, så kan hun ikke holde ud at have dem på. Så er det godt, at hun stadig vil gå i det tøj, som jeg syr til hende.
Jeg har syet t-shirts og leggins. Leggins har jeg syet, fordi hun ikke kan lide at gå med strømpebukser. Tøjet er allerede taget i brug, dejligt! Jeg havde taget et billede af Olivia i tøjet, men det er blevet helt sort!!! Bare kameraet nu ikke også strækker, eller Mac´en for den har virkelig seriøse problemer!! Vi er lidt hårdt ramt herhjemme med ting, der går i stykker eller ikke virker...så nu må det stoppe!!
Lyspunktet er dog, at mine maskiner virker rigtig godt.
Rigtig god, smuk efterårsdag til jer!









12 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte ting du har fået kørt gennem maskinerne, og godt DE virker når alt det andet fejler ;-) Nu er min datter jo noget yngre end din, men jeg ved virkelig heller ikke hvad de tænker på med det tøj de laver nogle gange. Det må forventees, at der er mange børn på 2-3 år der stadig bruger ble, og alligevel er bukserne lavet uden plads til den?! Og hvorfor skal cowboybukser være så slimfit, at børnene ikke kan sætte sig på hug? Det er da tosset ikke at lave tøj til børn... Så ja, det er dejligt, at man selv kan sy :-)
    Hav en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det forstår jeg heller ikke. Børnetøj skal også i min optik være til at røre sig i. Hvis de designer og producerer det, så må der jo være købere til det....at det så ikke er os to er jo en anden sag :-) kan kun give dig ret i, at det er dejligt, at vi selv kan sy :-)
      Kh viola

      Slet
  2. Hvor er det skønt at hun gerne vil gå i det tøj du syer :)
    Er vild med bluserne og alle de stjerner :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er simpelthen så dejligt, at hun er glad for det :-)

      Slet
  3. Hvor er det bare flot. Det er ekstra dejligt at sy når de gerne vil bruge det.

    SvarSlet
  4. Tak Laila. Ja den dag hun får nok af mors tøj, så er det også helt ok :-) men det er da dejligt at " den stadig går"

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint! Jeg var ligesådan som barn og jeg nød også rigtig godt af, at min mor kunne sy næsten hvad som helst. :-)

    SvarSlet
  6. Det lyder præcis som Liva :-) Men heldigvis er vi nået til, at hun godt kan ha' bukser på. Derimod er strømper et kæmpe problem for tiden! Super flotte bluser og leggins - godt maskinerne virker! Kh Maria

    SvarSlet
  7. Du laver så mange lækre ting. Hvor har du shoppet stof henne?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Uh jeg kan ikke huske, hvor jeg købte stofferne, men jeg ved at det var en webshop i Tyskland. Det er ved st være et godt stykke tid siden

      Slet