Sider


torsdag den 5. december 2013

Julekjolen












































er i hus!! Og det er godt, for næste fredag skal jeg til julefrokost med arbejdet, og så er det rart med lidt nyt....og noget rødt. Jeg har forresten alt for lidt rødt tøj og alt for lidt rødt stof - men det kan der heldigvis laves om på :-)

Kjolemønstret er ikke nyt. Jeg har brugt mønstret én gang tidligere, da jeg syede min Old scholl teacher dress.

En ting er sikker: Ungernes nissehuer er ALT for små til mit hoved :-)


12 kommentarer:

  1. Den er super flot og passer dig så godt! Og du burde gå mere i rød - farven står godt til dig :-) god julefrokost når du kommer så langt.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna :-) Og rød er jo en skøn farve, så næste gang jeg køber stof, skal der minimum ligge et rødt stykke stof.....fornemmer at mit lager kommer til at vokse :-)

      Slet
  2. Wauv, piiiiiift Viola. Du ser så flot ud. Lækker kjole og flot med rødt til dit mørke hår! Tak for mail også. Du får snart et svar - har bare været stresset denne uge.. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria :-) Og velbekomme :-) Håber at du får mulighed for afslapning i weekenden :-)

      Slet
  3. Super smart kjole. Du ser rigtig rap ud. Og jeg tilslutter mig de andre; rødt klæder dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak katrine :-) Rød er da vist også kærlighedens farve, og det er da ikke skidt, hvis man kunne sprede lidt kærlighed med rind hånd :-)

      Slet
  4. Så flot! Super god pasform til dig, Viola - og ja er enig med Anna i at den røde er rigtig god til dig ;o) God fest!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia. Mønstret er tilpasset en del, men i og med at kjolen består af en nederdel og en overdel, der er sat sammen, så har det været ok at arbejde med. Uh jeg er sikker på, at det skal blive en hyggelig og sjov aften :-)

      Slet
  5. Hvor er den flot, Viola. Og sjovt som stoffet giver et helt andet look end din mørke old school teacher kjole. Du er bare for sej :-)
    Ha en rigtig god weekend.
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Hej Line. Ja det er vildt, hvad stoffet gør ved udtrykket! Jeg lader den gamle skolelærer blive der hjemme og tager den røde sag på i stedet :-)
    Tak for dine søde ord :-)
    Kh viola

    SvarSlet
  7. Du er så god og smuk Viola. Hold da op den er smart.

    SvarSlet