Sider


mandag den 21. februar 2011

Klippe klippe klippe.....




NU skal det være!! Jeg har slet ikke syet eller været kreativ i et stykke tid, og jeg SAVNER det!!
Nu har jeg kastet mig ud i hele 3 forskellige projekter!! Ja ja ambitionerne for hvor meget jeg kan nå i et snuptag fejler ingenting.....
Jeg har klippet stof til 3 kjoler. En til mig selv og 2 stykker til Olivia, som lige pludselig er vokset ud af alt sit tøj! Min kjole skal være en tjubang kjole med en tegneserie om en kvinde, der syer :-)
Kjolerne til Olivia skal laves i ensfarvet bomuldsstof og retro stof, som jeg har købt af Wenche (Tusindfryd). Jeg tror, at det bliver godt og farverigt :-)
Mønstrene har jeg købt på Ebay.

7 kommentarer:

  1. Uhh, det ser spændende ud Linda. Glæder mig til at se resultatet.
    Happy sewing!
    Kh. Cecilie

    SvarSlet
  2. Oh, det der tegenseriestof ser labert ud. Du skal nok få lavet nogle fine kjoler.

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se resultaterne. Godt med nye projekter!!! :)

    SvarSlet
  4. Hej, fandt lige vej til din fine blog.
    Jeg har også en lille Flora;-)

    SvarSlet
  5. Kære Lida.. Jeg vil da også være fast læser. Hvordan bliver jeg det?
    Kys kys kys kristine

    SvarSlet
  6. couture.blogspot.com/ sagde ...
    Kære Kristine. Du skal være så velkommen!! Jeg håber, at du havde en dejlig vinterferie. Hvis du vil være fast læser, så går du ned i bunden af siden her ved FASTE LÆSERE og klik på FØLG, så skulle den være der :-) KH. Linda

    SvarSlet
  7. Jeg er sikker på at du er igang med at sy nogle fine ting af dine skønne stoffer

    stine:)

    SvarSlet