Sider


fredag den 8. marts 2013

Skibet er ladet med....

bukser! Inden jul bestilte min gode "kunde" Iben en del klapbukser til sin egen datter og til gaver. Det var jo dejligt, og for mig var det også sjovt at prøve kræfter med dét at sy for andre. Det gik godt - Iben var tilfreds og jeg var glad.
Nu har Ibens børn brug for flere bukser, og tak Iben, fordi du tænker på mig. Jeg er ikke helt færdig med bestillingen, men her er pigebukserne. Iben har valgt stof og knapper, og jeg synes det spiller :-)
God weekend der ude!






10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - har du selv lavet mønsteret, Viola?

    God weekend. Kh. Pia

    SvarSlet
  2. Jeg elsker dine bukser, de er så fede :-)

    SvarSlet
  3. Så flotte bukser.
    Heldige jenter :)

    SvarSlet
  4. Tak :-) Jeg har ikke selv lavet møsnstret. Det kan købes hos small needless som PDF fil.
    Kh Viola

    SvarSlet
  5. Gud hvor er de flotte. Glæder mig til at modtage dem:0) Kh Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du kan lide dem Iben! Jeg synes også, at de er blevet vildt fede :-)

      Slet
  6. Bukser er super fede. Er især vil med de lilla, må man spørge hvor du har købt stoffet som er brugt som foer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja det må du :-) Jeg har købt stoffet for længe siden, men jeg mener, at jeg købte stoffet hos Fabricworm i USA.

      Slet
  7. Vildt flotte bukser:-) Hvad tager du for dem, en ca. pris er fint?
    På forhånd tak for svar, mvh. Kathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) I marts kører jeg med 10% rabat, så marts prisen er : str. 68-92 koster 180 kr plus porto. Str. 98-122 koster 180 kr plus porto.
      Hvis du er interesseret eller vil høre nærmere, så er du velkommen til at maile mig: violavigga@gmail.com

      Slet