Sider


onsdag den 19. juni 2013

Sommershorts

Der har været stille, for jeg har været på lejrskole! Og samme dag jeg kom hjem, tog Nicolai til Northside i Århus og derefter direkte videre på lejrskole, men han kommer hjem i morgen aften.
Min mor var så sød at komme og hjælpe, for jeg havde aftenmøde i mandags, og de 3 børn passer jo ikke sig selv. Tak for indsatsen mor!

Det blev til lidt sytid :-) Jeg mangler shorts til Louis, for vi rejser til Frankrig i slutningen af næste uge. Og jeg regner så sandelig med at det bliver bare-ben vejr. Jeg nåede ikke at få Louis i shortsne i dag, så I får dem bare på bøjle lige inden regnen begyndte at sile ned.
Stoffet har jeg forresten købt i Stofdillens netbutik. Det er en tynd denim kvalitet, tror det er det man kalder chambrey.






12 kommentarer:

  1. Hejsa,
    Super lækre er de, kan godt i at der er kant, men at det alligevel er dæmpet. God tur til det franske.
    God aften
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Først var jeg lidt bange for at de var for kedelige men nu synes jeg egentlig også, at det spiller fint sammen.
      Kh Viola

      Slet
  2. Mums med nogle lækre detaljer :-) Jeg er ret vild med dit kantbånd med stjerner :-)
    Og på ferie til Frankrig - uha jeg er ret så misundelige! Rigtig god tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line. Tak! Det er tittebånd, som jeg har lavet af stoffet. Jeg håber sørme, at han kan passe dem, men det var ikke så oplagt at prøve shorts, når det buldrede og bragede udenfor.
      Kh viola

      Slet
  3. Rigtig flotte - du er bare så god til det med detaljerne. Dejligt at din mor kunne hjælpe.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. De er godt nok fine. Det stof ser lækkert og let ud. Så han bliver en lækker steg i Frankrig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja stoffet er let og luftigt, og så er det altså rigtig gode priser, de kører med.
      kh viola

      Slet
  5. Rigtig smarte. God tur til Frankrig!

    SvarSlet
  6. Lækre shorts! Dejligt du er "tilbage" igen ... for en stund. God tur til Frankrig :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare fine. Jeg synes, de har sådan en fin afdæmpet stil med små lækre detaljer. I like!

    SvarSlet
  8. Tak. Nu har han prøvet dem på, og de er alt for store. Jeg er gået i gang med at klippe til flere shorts i str. mindre :-)

    SvarSlet