Sider


søndag den 22. december 2013

Julekjole uden nisser

Ahhh vi gik på juleferie i fredags, skøøønt!!
Fredag fik jeg travlt med at sy en kjole, der lugter lidt af jul til Flora. Fredag aften skulle vi til julefest på Olivias skole, i øvrigt et super hyggeligt arrangement, både for store og små.

Floras kjole er syet efter et Burda mønster (11/2013).Kjolen er foeret i bærestykket og lukkes bagtil med usynlig lynlås.
På kjolens skørt har jeg applikeret med stof fra kjolens bærestykke.

Og til slut er der et par billeder af os alle fem (fordelt på 2 billeder, da vi var fotograf-løs) forventningsfulde inden julefest :-)

Og så vil jeg slutte af med at ønske jer alle sammen en rigtig glædelig jul :-)








7 kommentarer:

  1. Dejlige unger. Fine kjoler. Den med prikkerne sætter mig lige 35 år tilbage i tiden, da jeg syede en lignende til min dengang lille datter. Forstår ikke, hvor årene er blevet af. Glædelig jul og godt nytår.

    SvarSlet
  2. Herlige billeder af din juleklædte familie. Kjolerne er alle så fine, hver på sin måde. Men jeg er enig; jeg elsker også prikkerne.
    Glædelig jul til dig og dine også. :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er I fine og julede, og en rigtig glædelig jul til dig og dine :0)

    SvarSlet
  4. Kære Viola. Hvor er I flotte!! Jeg er dog også især forelsket i den røde kjole med prikker. Der er bare noget med prikker i kombination med snittet, der er vildt lækkert!! Glædelig jul til dig og dine også og tak for de mange dejlige kommentarer på min blog i løbet af året. Kærlig hilsen Maria

    SvarSlet
  5. Et forsinket tak skal I have for jeres søde kommentarer!! :-) Jeg glæder mig til et nyt og kreativt blogår :-)

    SvarSlet
  6. Sikken en dejlig jule-familie og sikke nogen smukke kjoler Viola. Du stråler og ser stolt ud. I like.
    kh Libbie

    SvarSlet