Sider


tirsdag den 3. december 2013

Lækkerier

Jeg var på udkig efter stof til lommer til bukser, og gerne noget som Louis vil elske. Blomstret stof er meget dominerende i min samling, men det er Louis ikke faldet for.
Jeg kiggede  og kiggede på nettet, men jeg synes ikke, at udvalget var så stort, før jeg faldt over på fabric.com. Der er mere stof på denne side, end jeg nogensinde har set før. Det er bestemt et kig værd, og jeg vil bestemt anbefale denne side, da leveringen også var hurtig på trods af afstanden.
Dette indlæg er IKKE sponsoreret.
Hvor er du glad for at handle stof?





9 kommentarer:

  1. Sikke nogen lækre stoffer!!
    Du har ret, blomster bliver tit alt for tøsede til drengene :)
    Biler er bare stadig ikke noget hit hos mig, så jeg forsøger at finde alternativer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe jeg har det nemt, for Louis er vild med alle former for transportmidler, og når det kommer til tog, så nærmer vi os en fetish :-)

      Slet
  2. Hvor er det fint! Så skal han nok blive en glad dreng :-)

    SvarSlet
  3. Det er meget fine stoffer. Jeg har aldrig prøvet at købe på nettet. Det er jo USA, så vidt jeg kan se, er der så ikke noget med told.

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Laila. Uh det er farligt, for man bliver nemt fristet. Jo der kommer told på, men nogle gange går den igennem uden. Du kan bruge denne beregner, så ved du, hvad det totale beløb kommer op på, når du handler i USA.
      http://www.toldpriser.dk/toldberegner

      Slet
  4. Der har jeg også handlet et par gange, men nu er det mest ved http://www.shop-020.de/shop-Lieblingsstuecke.html ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja uha det er også en rigtig lækker butik :-)

      Slet
  5. I'm so late to your post but am bewitched for your work. Thanks.......

    bridal lace fabric

    SvarSlet